Menorca - Sardinië - Reisverslag uit S'Algar, Spanje van Jolique - WaarBenJij.nu Menorca - Sardinië - Reisverslag uit S'Algar, Spanje van Jolique - WaarBenJij.nu

Menorca - Sardinië

Blijf op de hoogte en volg Jolique

19 Juli 2013 | Spanje, S'Algar

Ola, Commesta?

Mmm, dat was de laatste keer. Want met gemengde gevoelens verlaten wij nu het laatste stukje Spanje van deze trip. Vanmorgen klokslag 7.00 uur los gegooid(ja dat doet je in een zeilvakantie) en nu onderweg naar Sardinië. De conclusie van Olivier en ondergetekende was, dat we toch wel van Spanje zijn gaan houden. Het eten, de mensen, het weer, mmm en ja zelfs de taal komt iedere keer een woordje bij. Maar goed, nu kijken we vooruit naar het, volgens velen, zeer mooie, Italiaanse Sardinië. Nog 1 dag en 8 uur en 11 minuten varen....

Ben benieuwd wat dat eiland ons aan lekker eten, mooie mensen, schitterende natuur en spannende avonturen gaat brengen.

Zondag wisselen we een dokter in voor een kapper. Ik moet nog eens gaan overpeinzen de komende dagen wat ik noodzakelijker vind aan boord.... Vooralsnog zou ik liever een klusjesman erbij hebben....:-) wellicht kan ik dan een keer wat bijkomen en uitzieken ipv de hele dag verstrikt te zijn in de spaghetti....

En ga ik mijn Italiaans oefenen en dit bericht plaatsen voordat de gsm verbinding wegvalt!

Ciau et arividecci (of zo iets...:-)

Signing off.....

The Wobster

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolique

Ik ben een 30 jaar oude zeilboot die na een zeer uitgebreide upgrade nu onderweg is naar het eiland Malta.

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 12481

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 17 Augustus 2013

Jolique goes Malta

Landen bezocht: