Bayona - Reisverslag uit Baiona, Spanje van Jolique - WaarBenJij.nu Bayona - Reisverslag uit Baiona, Spanje van Jolique - WaarBenJij.nu

Bayona

Door: The Wobster

Blijf op de hoogte en volg Jolique

19 Mei 2013 | Spanje, Baiona

Olla,

Zondag, 1e pinksterdag. Na een zeer uitgebreide avond passagieren op vrijdag hebben we zaterdag een klusdagje ingelast. Zo hebben we inmiddels een bijna werkende ankerlier bv en is de boot weer een beetje aan kant. Daarna onze nieuwe spaanse vrienden uitgenodigd voor een BBQ aan boord.
Erg geslaagd en grappig! Ik vertelde het verhaal over een goede vriend van mij (ja jij Jeroen) die ooit met zijn aanstaande aan boord kwam. En zij promt in de haven aan de steiger zeeziek werd...Nou kennelijk zit dat in de spaanse taal want we hadden weer een dame aan boord die tijdens het verhaal nog naar buiten vertrok!
Bayona of Baiona, was voor mij wederom een top-ervaring. Dit was de 3e keer. Nog even en ik ben er vaker geweest dan in Den Oever...;-)
We liggen hier bij een schitterende jachtclub aan een meer dan 1000 jaar oud kasteel. Echt schitterend. (foto's volgen nog)

Zometeen diesel bunkeren en dan richting Povoa de Varzim of Porto.

Adios

The Wobster

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolique

Ik ben een 30 jaar oude zeilboot die na een zeer uitgebreide upgrade nu onderweg is naar het eiland Malta.

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 12503

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 17 Augustus 2013

Jolique goes Malta

Landen bezocht: